[vc_row][vc_column][swmsc_fancy_heading font_size=“36″ text_align=“center“ icon_name=“star“ icon_color=“#acca69″ border_color=“#acca69″ line_height=“36″ margin_top=“40px“ margin_bottom=“70px“ id=““ class=““ style=““]Нашият подход[/swmsc_fancy_heading][swmsc_simple_section id=““ class=““ style=““][vc_row_inner][vc_column_inner css=“.vc_custom_1459694804581{padding-bottom: 30px !important;}“][swmsc_text_block id=““ class=““ style=““]

Нашият подход в работата с децата е базиран на принципите на индивидуалната психология и демократичното възпитание. На кратко той може да бъде описан чрез основите ценности на ЧЕТИРИТЕ “С” – СВЪРЗВАНЕ, СПОСОБНОСТ, СТОЙНОСТ и СМЕЛОСТ.

[/swmsc_text_block][gap size=“50px“ id=““ class=““ style=““][swmsc_fancy_heading font_size=“30″ text_align=“center“ icon_name=“star“ icon_color=“#8373ce“ border_color=“#f8b54d“ line_height=“36″ margin_top=““ margin_bottom=“60px“ id=““ class=““ style=““]СВЪРЗВАНЕ
[/swmsc_fancy_heading][swmsc_promotion_box title_text_color=“#ffffff“ title_text_size=“36″ sub_text=““ sub_text_color=“#ffffff“ sub_text_size=“16″ button_text=““ button_link=““ target=“_self“ button_bg=“#fcb54d“ button_text_color=“#ffffff“ display_style=“text_center“ box_background=“#8373ce“ border=“true“ id=““ class=““ style=““]

„Имам нужда да вярвам, че имам място, към което принадлежа.“

[/swmsc_promotion_box][swmsc_text_block id=““ class=““ style=““]

Ние свързваме децата и им помагаме да почувстват, че са важен член на групата всеки ден като:

 

ОСИГУРЯВАМЕ МНОГО ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПОДПОМОГНАТО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ

 

Срещите на групата се правят, за да изградят правила чрез съгласие и да се решават задачи;

Създали сме уютна обстановка, за да сближим децата едни с други и да вдъхновим взаимодействие.

 

ПОКАЗВАМЕ ИНТЕРЕС КЪМ ВСЯКО ДЕТЕ

 

Постепенното влизане в групата ни позволява да посрещнем всяко дете поотделно и с внимание;

Разговаряме с всяко дете и се присъединяваме към него, когато се храни и играе;

Откриваме хобито му, семейството, пътуванията.

 

ДАВАМЕ ПОЗИТИВНО ВНИМАНИЕ

 

Излагаме творбите на всяко дете, не само най-добрите;

Забелязваме и коментираме, когато видим поведение или отношения, които им помагат и ги стимулират. – „О, наистина помогна на нашата група да се подготви като прибра тези играчки.

 

ОТКРИВАМЕ И УТВЪРЖДАВАМЕ СИЛНИ ЧЕРТИ И ТАЛАНТИ

 

Търсим силните им черти – не само академичните, но механичните, артистичните, атлетичните, творческите и социалните. Всяко дете има нещо, в което е много добро. Търсим тези страни и ги разкриваме за света;

Акцентираме на позитивното и елиминираме негативното.

 

ПОКАЗВАМЕ, ЧЕ ПРИЕМАМЕ – РАЗДЕЛЯМЕ ПОСТЪПКАТА ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

 

Правим това и с позитивните и негативни поведения.

[/swmsc_text_block][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner css=“.vc_custom_1459694804581{padding-bottom: 30px !important;}“][swmsc_fancy_heading font_size=“30″ text_align=“center“ icon_name=“star“ icon_color=“#8373ce“ border_color=“#f8b54d“ line_height=“36″ margin_top=“0″ margin_bottom=“60px“ id=““ class=““ style=““]СПОСОБНОСТ
[/swmsc_fancy_heading][swmsc_promotion_box title_text_color=“#ffffff“ title_text_size=“25″ sub_text=““ sub_text_color=“#ffffff“ sub_text_size=“16″ button_text=““ button_link=““ target=“_self“ button_bg=“#fcb54d“ button_text_color=“#ffffff“ display_style=“text_center“ box_background=“#8373ce“ border=“true“ id=““ class=““ style=““]

„Искам да вярвам, че мога.“

[/swmsc_promotion_box][swmsc_text_block id=““ class=““ style=““]

Ние тренираме и окуражаваме самостоятелност при всяка възможност. След като веднъж детето е научило ново умение, то продължава да го практикува само.

Помагаме на детето да се почувства свързано със света чрез:

 

ПРАВЕНЕ НА ГРЕШКИ И УЧЕНЕ ЧРЕЗ ОПИТ

 

Започваме темата и обсъждаме, че е добре да се правят грешки, „Ако някой сгреши, какво мислите, че трябва да направим?“;

Демонстрираме учене чрез грешки: „Какво научи днес? Какво ще направиш по по-различен начин следващият път?“.

 

СЪЗДАВАНЕ НА САМОЧУВСТВИЕ

 

Фокусираме се върху подобряването, а не съвършенството;

Забелязваме приноса на децата;

Надграждаме силните им страни;

Вярваме в учениците.

 

КОГАТО ПОЗВОЛЯВАМЕ НА ДЕТЕТО ДА СЕ СПРАВЯ САМО, ТО ЩЕ НАПРАВИ ТОЧНО ТОВА

 

Те сами се грижат за чантите и палтата си;

Почистват след всяка дейност;

Грижат се за своето хранене.

[/swmsc_text_block][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner css=“.vc_custom_1459694804581{padding-bottom: 30px !important;}“][swmsc_fancy_heading font_size=“30″ text_align=“center“ icon_name=“star“ icon_color=“#8373ce“ border_color=“#f8b54d“ line_height=“36″ margin_top=“0″ margin_bottom=“60px“ id=““ class=““ style=““]СТОЙНОСТ
[/swmsc_fancy_heading][swmsc_promotion_box title_text_color=“#ffffff“ title_text_size=“25″ sub_text=““ sub_text_color=“#ffffff“ sub_text_size=“16″ button_text=““ button_link=““ target=“_self“ button_bg=“#fcb54d“ button_text_color=“#ffffff“ display_style=“text_center“ box_background=“#8373ce“ border=“true“ id=““ class=““ style=““]

„Имам нужда да вярвам, че имам стойност“

[/swmsc_promotion_box][swmsc_text_block id=““ class=““ style=““]

За да чувстваме, че имаме стойност, трябва да допринасяме. В нашата детска градина създаваме възможности за децата да преживяват своята собствена важност в групата.

Постигаме това като:

 

НАСЪРЧАВАМЕ ПОМАГАНЕТО

 

Всяко дете има работа, която трябва да свърши всеки ден, за да помогне на групата да функционира. Това е отговорност, която то само иска и търси;

Позволяваме на детето да допринася чрез включване в подготвянето на програмата, избора на занимания и разходки.

 

ОТДАВАМЕ ПРИЗНАНИЕ

 

Благодарим и признаваме работата им в групата;

Пращаме вкъщи „бележки с любов“ – кратки бележки, които споделят конкретно какво е забелязал преподавателят този ден в детето;

Събрания на групата, така че детето да има думата, за това, което го засяга.

[/swmsc_text_block][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner css=“.vc_custom_1459694804581{padding-bottom: 30px !important;}“][swmsc_fancy_heading font_size=“30″ text_align=“center“ icon_name=“star“ icon_color=“#8373ce“ border_color=“#f8b54d“ line_height=“36″ margin_top=“0″ margin_bottom=“60px“ id=““ class=““ style=““]СМЕЛОСТ
[/swmsc_fancy_heading][swmsc_promotion_box title_text_color=“#ffffff“ title_text_size=“25″ sub_text=““ sub_text_color=“#ffffff“ sub_text_size=“16″ button_text=““ button_link=““ target=“_self“ button_bg=“#fcb54d“ button_text_color=“#ffffff“ display_style=“text_center“ box_background=“#8373ce“ border=“true“ id=““ class=““ style=““]

„Имам нужда да вярвам, че ще се справя“

[/swmsc_promotion_box][swmsc_text_block id=““ class=““ style=““]

За децата да чувстват кураж означава да искат да посрещат предизвикателства с неясен резултат и да знаят, че пак ще са добре накрая.

Когато детето се учи да чете, пише и т.н, то ще направи много грешки. Едно дете с кураж ще се научи по-бързо, защото няма да се предава. То ще има куража да продължава да се опитва.

Постигаме това чрез:

 

ПОДХРАНВАНЕ НА КУРАЖА В КЛАС

 

Нашите учители наблюдават и елиминират фините нюанси на обезкуражаването, с които децата може да се сблъскат. Всички наши учители са експерти, обучени в умението да „окуражават“;

Фокусираме се върху усилието и подобрението;

Заменяме традиционните състезателни нагласи с прогресивните методи на сътрудничеството.

[/swmsc_text_block][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/swmsc_simple_section][/vc_column][/vc_row]